Levering en betaling

|Levering en betaling
Levering en betaling 2020-03-28T20:47:14+02:00

Levering en Betaling

Levering

Binnen de regio Zoetermeer binnen 1 werkdag. Woont u in de regio Zoetermeer dan kunt u ook telefonisch bestellen. Wij bellen aan en zetten het voor de deur en u kunt dan alleen via een tikkie verzoek aan de deur betalen. Wij nemen geen contant geld aan.

Buiten de regio Zoetermeer binnen 3 werkdagen via Post NL en de verzendkosten zijn gratis.

Pakketten krijgen een track&trace nummer zodat u uw bestelling kunt volgen via Track&Trace.

Online betaling

Wij maken gebruik van Ideal via de payment provider Mollie.

Retourneren

Voldoen de bestelde producten niet aan uw verwachtingen? Geen probleem! U krijgt bij ons een bedenktijd van 14 dagen, waarbinnen u zonder opgave van reden van de koop mag afzien.

Download en print hiervoor ons retourformulier.

U krijgt vervolgens alle kosten ( van de aankoop zelf en eventuele bijkomende kosten zoals heenzending en betaalkosten ) binnen uiterlijk 30 dagen teruggestort ( met uitzondering van de kosten van de retourzending zelf ). In de regel storten wij direct terug na controle en ontvangst.

Artikelen worden enkel retour genomen als deze ongebruikt, in originele verpakking, onbeschadigd en zoals verzonden ( envelop of pakket ) retour komen. U kunt de artikelen opsturen naar onderstaand adres:

Schoonheidssalon Marija Nanninga
Ierlandlaan 50
2713 HM Zoetermeer
O.v.v. ‘Ordernummer

Graag vooraf een e-mail zenden aan marijananninga38@gmail.com met als onderwerp retour en uw ordernummer.

Als er vragen zijn kunt u vanzelfsprekend ook contact opnemen, 06 52616631

COVID-19 protocol

We zijn blij u te mogen berichten dat onze salon vanaf  11 mei 2020 weer is geopend voor een aantal behandelingen. De overheid heeft aangegeven dat het - met inachtneming van de juiste voorwaarden - weer veilig en verantwoord is om naar de schoonheidsspecialist te gaan. Wij staan graag voor u klaar.

Ons hygiène protocol

Beste klant,

De nieuwe 1,5 meter samenleving is voor ons allemaal nieuw. We kunnen ons voorstellen dat u wil weten hoe dat in zijn werk gaat.

✅ Wij werken volgens de RIVM richtlijnen en het ANBOS COVID-19 Hygiëneprotocol voor Schoonheidsspecialisten. Deze richtlijnen worden strikt gevolgd binnen onze salon en daarom willen we je vragen om de ‘Gezondheidscheck voor klanten’ te doorlopen. Wij vragen dit ook nog eens bij binnenkomst. 

✅ Om de gezondheid en veiligheid van klanten en onze medewerkers te waarborgen, werken wij alleen op afspraak. We vragen u tevens om alleen naar de behandeling te komen.

✅Hebt u griepverschijnselen, hoesten, koorts of bent u in contact geweest met personen die deze verschijnselen hebben of bij mensen die het virus hebben, kom dan niet naar de salon, bel uw afspraak af.

✅Kom niet te vroeg op uw afspraak. Kom op tijd.

✅Mondkapje in salon € 3,– (Eigen mondkapjes? lees de informatie op de RIVM website)

✅Conform de RIVM richtlijnen is de sauna en stoomdouche gesloten. Ook worden er geen beautydagen gehouden.

 

LEES MEER